Στη Νίσυρο οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες
Αφήνοντας προσωρινά πίσω τους τα βουνά, μετά την ολοκλήρωση της 62ης αποστολής τους στη Μοσιά Ορεινής Κορινθίας, οι Κινητές Ιατρικές Μονάδες (ΚΙΜ), ξεκίνησαν το ταξίδι τους για τα Δωδεκάνησα, με προορισμό το νησί της λάβας και του πελάγους, τη Νίσυρο, συνεχίζοντας το έργο προσφοράς δωρεάν Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Οι ΚΙΜ με έμπειρο ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό, είχαν ως βάση τον Δημοτικό Ξενώνα Πολυβώτη για το διάστημα που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους κατοίκους, οι οποίοι είχαν στη διάθεση τους 14 ιατρικές ειδικότητες και θα τους παρασχέθηκε η δυνατότητα για κάθε είδους ιατρική εξέταση.
Εκτός από τις δωρεάν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, πραγματοποίθηκαν από εξειδικευμένους επιστήμονες, την Παρασκευή και το Σάββατο, 6 & 7/12, στο Ζωσιμοπούλειο Θέατρο, οι εξής ομιλίες:
- «Γονείς & Παιδί», 6/12 στις 17:00
- «Μαθησιακές Δυσκολίες», 6/12 στις 18:00
- «Γνωρίζοντας τη Μεσογειακή Δίαιτα», 7/12 στις 17:00
Το Σάββατο αμέσως μετά την προγραμματισμένη ομιλία, πραγματοποιήθηκε και Μάθημα Α’ Βοηθειών, που μπόρεσαν να παρακολουθήσουν όλοι, μαθητές και ενήλικες.
Το πρόγραμμα υλοποιείται από την ΑΜΚΕ Αναγέννηση & Πρόοδος με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπό την επιστημονική επίβλεψη της Α’ Ορθοπαιδικής Κλινικής του ΕΚΠΑ σε συνεργασία με την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (Α.Ε.Μ.Υ.).